سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]

منتظرین حضرت صاحب

با سلام و عرض  خیر مقدم  به همه  دوستان عزیز

ما کاتبان کتب اهل بیتیم  نه شاعران ایشان

اینجانب به عنوان کوچکترین عاشق اهل بیت دو تا از شعرهایی رو که مدت ها پیش در مورد آقا صاحب الزمان نوشته بودم در لینک خودم منتشر کردم

از دوستان خواهشی دارم

من مشغول نوشتن شعری در مورد مولی علی (ع)هستم  به نظرات پیشنهادات و راهنمائی های شما عزیزان محتاجم

با ارسال نظرها و پیشنهاد هاتون من رو در ادامه  راه  خود یاری کنید

ممنونم 

یا علی مدد

 




محمد محبعلی ::: شنبه 86/2/8::: ساعت 10:10 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :45748
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
محمد محبعلی
با سلام بدون مقدمه به مهمترین موضوع اشاره میکنم قلاب خود را از زمین خاکی رها کنید تا به پرواز در بیکرانها بپردازید یا علی
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<